Doprava a platba

Dopravu objednaného zboží zajišťujeme po celém území České republiky ZDARMA, na území Slovenska pak za příplatek dle vzdálenosti místa dodání. Objednané zboží dodáváme v termínech uvedených u objednaného produktu, lhůta termínu dodání začíná datem potvrzení přijetí objednávky, pokud není dohodnuto s kupujícím jinak.

Doprava Vaší objednávky tak nezatíží Váš rozpočet a nezvýší cenu dodávaného produktu.

Výjimkou, na které se nevztahuje doprava zdarma:

Dodávka prodloužení revizního komínu - zasíláme spedicí na dobírku, cena dopravy je dána ceníkem spedice Toptrans a odvíjí se od vzdálenosti místa dodání a váhy zásilky

Dodávka nadzemních nádrží, čerpadel a filtrů a filtračních šachet - tyto produkty jsou doplňkovým sortimentem Mravec plast a jsou zasílány přímo od výrobce na adresu udanou klientem při objednání. Doprava je řešena spedicí, přičemž cena dopravy je u nadzemních nádrží ve výši 1 490 Kč s DPH, u čerpadel a filtrace v rozmezí 200-500 Kč s DPH.

Dodávka objednaného produktu (jímky / septiku / nádrže na vodu / vodoměrné šachty), kdy bude zákazník požadovat dodávku v konkrétním datu, kterému nebudeme moci vyhovět (vzhledem k charakteru výroby sdružujeme dodávky více objednávek, které jsou dodávány vždy na jeden směr - např. směr Praha, Ostrava apod.). V tomto případě zajišťujeme dodávku objednaného produktu spedicí, cena dopravy je 50% z celkových nákladů dopravy. Finanční spoluúčast zákazníka na dopravě objednaného produktu je také účtována v případě, že zákazník má komplikované místo dodání, kdy není možno spojit dodávku s jinou objednávkou Mravec plast a objednaný produkt je dodáván samostatně. O finanční spoluúčasti na dopravě je zákazník vždy dopředu informován.

Způsob dodání objednaného produktu

Doba dodání je při objednání sdělena v termínech uvedených u objednaného produktu.

V období s vyšším počtem příchozích objednávek (hlavní stavební sezona, převážně jarní a podzimní měsíce) může být doba dodání prodloužena na 4-6 týdnů od potvrzení objednávky, anebo na dobu danou dle aktuálního stavu výroby. O prodloužení doby dodání jsou zákazníci informování v aktualitách e-shopu Mravec plast a v mailu, který je zaslán s montážním návodem a schématem pro zakreslení prostupů po přijetí objednávky.

Objednané produkty přepravujeme na valníku o délce 6m, celková délka automobilu s vlekem je cca. 14m. Z tohoto důvodu je nutné sdělit, zda jsou na místě dodání nějaké překážky, které by zkomplikovaly dodávku (ostrá zatáčka, kde se auto nevytočí, zúžená cesta, strmý kopec, na místě se nelze otočit, atd.). V případě komplikovaného místa dodání, kdy není možné doručit objednávku přesně na požadované místo udané v objednávce, je třeba, aby objednatel navrhl jiné místo vykládky, odkud si objednatel svépomocí produkt přepraví k místu instalace.

Cca. 2-3 dny před plánovaným termínem dodání Vás budeme kontaktovat s potvrzením dne dodávky a předběžného upřesnění času v rozmezí cca. 3 hodin (nejsme schopni odhadnout dopředu stav silnice - zácpy na dálnici, objížďky a pod.).

Na místě plánované dodávky je třeba účast objednatele anebo jeho zástupce, který zkontroluje bezchybný stav dodávané objednávky, převezme dokládané dokumenty a v případě platby v hotovosti provede úhradu. Vzhledem k tomu, že v současnosti nedisponujeme automobilem s hydraulickou rukou, je třeba zajistit na místě dodávky osoby, které pomohou s jejím složením. U nádrží (septiků, jímek) do obsahu 8m3 je doporučen počet 3 osob, od 9m3 a více pak 4-5 osob.

Změna nahlášeného termínu dodání

Výrobce Mravec plast si vymiňuje změnu nahlášeného termínu dodání z důvodu nepříznivých klimatických podmínek anebo nesjízdnosti komunikací.

V případě, že panují nepříznivé klimatické podmínky (silný, nárazový vítr, vysoký mráz, husté sněžení, náledí - kalamitní stav na komunikacích, nesjízdnost komunikací) je nutné termín závozu změnit, aby nedošlo k poškození dodávaných produktů.

Náš vozový park:

Autodoprava Mravecplast Autodoprava Mravecplast

Platba objednaného zboží:

Při objednání můžete vybírat ze dvou možností úhrady:

Platba v hotovosti

Platba objednaného zboží je v hotovosti při předání zboží. Při platbě v hotovosti, kterou zvolíte v objednávkovém formuláři, obdržíte kromě dodávaného produktu vyúčtovací fakturu s uvedením způsobu úhrady objednávky "v hotovosti", dále všechny potřebné dokumenty pro kolaudaci, tj. protokol o 100% nepropustnosti a vodotěsnosti nádrže, prohlášení o shodě a záruční list. Montážní návod je zaslán mailem do 24h po objednání (v případě objednání v pátek odpoledne a o víkendu / ve svátek 1. následující pracovní den po obdržení objednávky).

Montážní návod je možné také stáhnout v pdf.

Platba převodem

Je možné také provést platbu objednaného zboží převodem. U platby převodem tento způsob zvolíte v objednávkovém formuláři. Následně Vám mailem zašleme zálohovou fakturu a po připsání částky na účet společnosti daňový doklad o přijaté platbě. Při dodání pak se zbožím převezmete kromě již výše zmíněných dokumentů pro kolaudaci také vyúčtovací fakturu.

Uskladnění Vaší objednávky

V případě zájmu o uskladnění zboží je při objednání třeba formou zálohové faktury (platba převodem) uhradit 60% z ceny objednávky s DPH, doplatek zbývající části ceny objednávky provedete v hotovosti při převzetí oproti vyúčtovací faktuře. Dodání uskladněného zboží je následně dle dohody v nejbližším možném termínu závozu.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím Více informací